Subscribe Twitter Twitter

miercuri, 13 noiembrie 2013

Ce vreau sa ma fac cand o sa cresc mare.

  Sunt foarte curios cine isi mai aduce aminte primele ganduri cu privire la viitoarele ocupatii. Tin minte ca in vremurile de mult apuse copii doreau sa devina sofer ca tati, vanzatoare ca mami, doctor ca sa nu-l mai doara injectiile, inginer sa construiasca cu macaraua, astronaut, etc.
  Eu de mic nu am avut idealuri prea mari in viata.
  In prima faza am vrut sa ma fac cioban...am gandit eu ca branza imi place cat de cat, cu lana pot sa-mi fac haine, ma mai plimb prin natura si ce nu folosesc vand si fac o caruta de bani. Pacat ca nu am avut un idol ca si Becali, acum poate parcam si eu o "caruta" rosie cu calutul la vedere in fata conacului.
  Apoi mi-am dorit sa ajung politist. Dar cand mi-a zis tata, sofer fiind, ca el de obicei cand vede un politist isi da pantalonii jos si face ceva in fata lor, nu mi-a mai trebuit. Ce saracie sa faci cu atata cantitate de cacat.
  Ultima tura am vrut sa devin popa. Ma gandeam eu pe vremea aia ca as fi asigurat si pe pamant si in ceruri. Ulterior am avut mai multe dezamagiri in ceea ce priveste partea spirituala. Accesul la informatie iti da de gandit....
  Cativa ani mai tarziu, dupa ce am inceput facultatea, am crezut ca o sa reusesc sa schimb miscarea de revolutie a pamantului. Tanar, optimist, cu principii...credeam ca o sa pot muta muntii. Dar te calmezi repede.
  Pe masura ce timpul trece dispar ambitii si apar sperante, gandul ca intr-o buna zi totul se va schimba incepe sa-si faca simtita prezenta din ce in ce mai mult pe zi ce trece.

  Voi ce ati vrut sa va faceti cand veti creste mari?

Buh Bye :)

5 comentarii:

julz spunea...

Chiar mi-a placut sa citesc articolul de azi. :) Eu dintotdeauna am vrut sa ma fac astronaut, ma fascina spatiul de nu se poate. Il innebuneam pe tata cu intrebari despre luna si cer, ca atat stiam pe la 4-5 ani: cat vedeam. Si acum m-as face tot aia, dar nu prea vad cum, desi e cat se poate de realizabil. Succes celor mici cu vise mari!

Unknown spunea...

Tractorist, ca sa ajut vecinii de la sat si mai ales pe bunu cu toate cele pe la casa :)

ZV spunea...

Planuri marete...:D Realizabile la amandoi...:D

Adina spunea...

Hmm....medic oftalmolog, presedinte, pilot, cantareata, acrobata la circ, dirijoare de avioane pe pista, ambasadoarea Romaniei intr-o tara cu mult soare si plaja :)))

ZV spunea...

:)))) cata polivalenta...:D

Trimiteți un comentariu