Subscribe Twitter Twitter

miercuri, 20 noiembrie 2013

Sfarsit de weekend

Stiu ca am cam intarziat cu postarea, weekend-ul chiar nu a tinut asa mult si nici nu am ajuns la rezultatul dorit. In schimb mi-am dat seama de cateva lucruri:

1. Daca stai sa analizezi putin oamenii din jur ei chiar danseaza ca in filmuletul de mai jos.



2. Noptile de weekend nu mai incep de la ora 22:00 pana pe la 05:00-06:00. S-a schimbat fusul orar, distractia incepe la 12:30 - 01:00 si tine pana pe la 03:00, maxim 04:00.

3. Majoritatea populatie ce merge la ora actuala in unele cluburi e mult mai prost crescuta, iar paznicii de la intrari mult mai agramati si plini de besini.

4. Si ca o concluzie finala....cred ca am imbatranit :)

Pana la urmatoarea incursiune prin viata de noapte a Clujului.....

Buh Bye :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu